vineri, 27 martie 2009

filozofii de viata...

Din categoria filozofii de viata meditate la 2 noaptea in fum de tigara...

Azi (adica ieri) am facut pe psihologa, nu stiu cat de bine, aflu peste cateva ore. Pacienta...saraca...aflu tot peste cateva ore ce s-a ales de tratamentul meu si ce efect a avut.

Ma rog...Urc la o tigara cu 2 etaje mai sus si incep cu filozofia mea de viata.
De ce trebuie femeile sa planga pentru unii si pentru altii??? Nu suport oamenii care plang in general si in mod special femeile, din cauza "sexului puternic".

Am spus eu de mai multe ori ca la majoritatea dintre aceste personaje ghilimelate functioneaza cam toate regulile care functioneaza la copii mici (detaliez alta data). Dar uite ca se mai trezeste cate unul cu mot in frunte si scai la ranza care crede ca se poate sustrage acestor reguli. Si atunci Ea ce face??? Se apuca de bocit. Din pacate si parca in ciuda filozofiei mele sunt cam multe aceste Ele.

Nu prea ma lasa mintea sa inteleg de ce trebuie sa plang pentru trebi din astea. Majoritatea femeilor secolului 21 ne vrem emancipate, puternice si egale personajului ghilimelat.
Pai daca ne vrem asa, sa ne purtam asa, sa nu incepem sa dam apa la soareci cu prima arfa si figura a Lui.
Daca i s-a urat cu binele, treaba lui, tu ca femeie a secolului 21 fi asa cum te vrei a fi: puternica, demna si stapana pe situatie. Doare, asta e clar, dar bocetele mai lungi de 3 zile, clar, sunt un semnal de alarma si ai nevoie de ajutor. Atunci suni o prietena, 2, 3 si gata. Va apucati sa trancaniti despre cat de asa si pe dincolo sunt barbatii, despre cat de asa si pe dincolo este viata asta, despre cat de asa si pe dincolo sunt relatiile astea si spre final despre cat de asa si pe dincolo sunt boarfele alea din nu sh ce magazin etc.
Nu este nimic rau in asta (in situatia descrisa mai sus), natura noastra nu are legatura cu secolul in care traim asa ca subiectele de discutie de mai sus vindeca indiferent de mileniu.

Lucrurile sunt simple in esenta, noi le facem complicate. Si de ce? Pentru ca zicem ca asa e mai frumos, ca ce farmec mai are viata altfel, ca asa simti ca traiesti.
Bullshit...Dar cand ne intindem prea mult cu complicarea asta ce facem??? Ne apucam de bocit (eu nu), de trancanit despre cat de grea si complicata e viata si despre cum am vrea sa avem o viata fara griji si alte minuni. Eiii...de ce sa nu lasam lucrurile asa simple cum sunt ele???

Eu nu plang decat fara motiv si de prea multi draci. Ma vreau o femeie a secolului 21 si ma port ca atare...macar am vointa si incerc...nu sh cat o sa imi iasa, sunt inca la inceput.

Niciun comentariu: