marți, 10 iunie 2008

stresssesiunea Part....final

Desi am zis ca "stressssesiunea o sa aiba mai multe parti....a avut intr-adevar, numai ca si-a facut atat de bine efectul incat nu am mai apucat sa le scriu pe blog. Si de aceea o sa fac un scurt rezumat (nu cumva am facut un pleonasm acu?).
Moneda a trecut si a fost bineinteles nashpa. tehnicile au trecut si ele, mare surpriza a fost cand s-au aflat notele....se stie de ce...Iar comportamentul a fost "nu chiar asa de usor" :)) pentru ca au iesit in primele 5 multi dintre colegii mei chiar si cei pe care nu ii credeam ca o sa iasa.

anyway...a trecut numai sesiunea, si cum zicea ioana, mai e acu o perioada cu "viscole" asa ca mai am o saptamana de "suferinta".

Un comentariu:

gus spunea...

stiu ca e offtopic, am vazut ca ti-a placut red rose, e facut dupa un roman al lui stephen king, sunt multe filme celebre/faine facute dupa romanele lui...