duminică, 29 iunie 2008

oficial vacanta

Mi-am neglijat foarte mult blogul in ultima vreme si am zis ca trebuie sa iau masuri. Nu este articolul asta cine stie ce (nu ca celelalte ar fi dar...)

Da... ...oficial vacanta de cateva zile... Parca nu imi vine sa cred ca nu mai am nimik de facut, nu tu proiecte, nu tu invatat pentru examene, nu tu practica, nu tu nimik... gataaaaaaaaa.

Si pentru ca am fost prinsa intr-un ritm ametitor in ultimile 2 luni (proiecte, examene si toate celalalte) acum stau si ma gandesc la licenta ce va veni anul urmator. Mi-am propus sa ma apuc inca din vara aceasta, macar sa citesc ceva carti, sa am macar o idee. Tema suna interesant: dar nu am nici cea mai vaga idee de bibliografie (pe care nu o pot cere profei de licenta pentru ca e licenta mea si tot ce tine de licenta trebuie sa fac singura...). Poate stie cineva...sa imi dea si mie o parte din parerile sale.

In sfarsit... cu siguranta va fi bine (mi-a crescut moralul datorita rezultatelor obtinute in urma sesiunii si am inceput sa gandesc ceva mai pozitiv...sper sa tina mai mult de 3 zile, sa nu fie doar un miracol)...

Niciun comentariu: