duminică, 20 iulie 2008

impresii de acasa I

Saptamana trecuta am ajuns si eu acasa in Botosani (Boston City, pentru cei care il cunosc asa), dupa o lunga perioada (de la Pasti mai exact).
Nici bine nu am intrat in oras ca am simtit ceva... era un iz de schimbare si pe cat inaintam am vazut un oras colorat, as putea spune chiar curat (sper sa nu fie asa numai pe strazile pe unde am trecut eu).
Roduri cu flori foarte colorate si ingrijite, banci vopsite, trotuare pavate (in zonele cele mai des parcurse), altele in curs de pavare mi-au dus cu gandul ca orasul poate fi si frumos.
Si pentru ca am venit ca sa stau mai mult, ca na...e vacanta si ma vrea mama pe langa ea (sa ma trimita dupa paine cu noaptea in cap :))), am observat ca s-a mai muscat din trotuare, s-au facut parcari (numerotate chiar), s-au instalat semafoare (care...o mai iau razna cateodata).
Placut, placut, chiar placut.
Am ramas impresionata si m-am gandit ca asta se datoreaza probabil alegerilor pentru Primaria orasului. Am aflat si eu dupa 3 zile de la alegeri ca a iesit Flutur. Daca aceasta schimbare se datoreaza alegerilor atunci ma bucur ca a iesit tot el (nu ca as fi avut alt preferat...).

Nu am trecut inca prin parc sa vad cum arata (ca ultima data nu arata prea bine...)

In schimb majoritatea oamenilor care sunt inradacinati in oras...despre asta in alt articol.

Niciun comentariu: