miercuri, 30 iulie 2008

impresii de acasa II

Acum sunt definitiv acasa...si ca orice student in vacanta, dupa un an hai sa ii zicem dificil...STAU. Si imi place asa de mult sa stau...
Chiar daca statul asta mai da din cand in cand si in plictiseala, ma tratez repede cu cate un reportaj pe Discovery sau cu cateva pagini dintr-o carte.

Un motiv mai "intelectual" pentru care ma bucur ca sunt in vacanta e faptul ca pot si eu sa citesc o carte de beletristica, lucru pe care nu l-am facut din vacanta trecuta, pe parcursul anului fiind prinsa de manualele si suporturile de curs de la FEAA.
Acum citesc o carte de Radu Tudoran si am constatat ca imi place cum scrie...

Bineinteles ca am batut campii, eu trebuia sa scriu despre impresii de acasa si am ajuns sa scriu despre...

Asadar, astazi am trecut pe langa liceul unde am invatat 4 ani de zile si am vazut ca e in renovare. In renovare este de cand am treminat eu (sa se inteleaga ca nu stagneaza).Insa de fiecare data cand venea vorba de renovare, termopane, si altele pe "vremea mea" auzeam acelasi raspuns: "Este cladire de patrimoniu" Mda...whatever...

As mai spune cateva impresii dar mi se termina timpul, ca sunt la un net-cafe...:((

Niciun comentariu: