sâmbătă, 11 octombrie 2008

Revenire

Halal blogger mai sunt si eu...Timp de 2 luni si jumatate blogg-ul meu a dormit, la fel ca si mine in timpul vacantzei, dar...nici un "dar" ca nu e loc de scuze, trebuia sa scriu si basta.

In fine, octombrie a venit (nici nu o sa imi dau seama cand o sa treaca...), cu el a adus si un nou an universitar, un an minunat (terminal=>licenta) si un prim proiect (cel mai adevarat proiect ever) si anume acela la Achizitzii. Insa nu e singurul, lista proiectelor abia a inceput, dar nu e problema, am rezistat in FEAA timp de 2 ani, un proiectzel la Achizitzii nu o sa ma omoare si aici trebuie sa il citez pe Cosmin: "Am invatat anul trecut ca proiectele vin si pleaca, dar pleaca si mintile mele daca ma iau dupa ele". Asadar...voi scrie pe viitor despre progresele mele in minunatele discipline de la Marketing Anul III.

Cum ziceam mai sus anul 3 a inceput in fortza, bineinteles cu probleme (este obisnuinta) ba la orar, ba la conexinea la internet in camin, si ca sa nu ma iau doar de facultate sa mai vorbesc si despre problemele mele: trezitul devreme (groaza si teroare)=>mersul la ore dimineatza=>absentze. DAR...o sa ma tratez de dormitul tarziu si de lene si de toate cele ce ma tin pe loc sau, mai rau, ma trag in jos. Experientza din semestrul trecut m-a facut sa ma trezesc la realitate (daca nu in totalitate, mai mult de jumatate sigur) si o sa trag din rasputeri sa nu mai repet aceleasi greseli de anul trecut (iar faptul ca fac public acest lucru ma face sa ma tin de cuvant, macar de jena cuvantului dat).

Niciun comentariu: