luni, 26 ianuarie 2009

ce am realizat pana acum din ce mi-am propus

Mi-am luat laptop. Este achizitia de care sunt cea mai mandra si pe care o iubesc la nebunieeeee. Pacat ca nu da si de mancare ca ne-a adus la faliment pe mine, pe mama si pe tusica. Insa face multe chestii si taaaaaaare imi mai place.
Este asa fain, ocupa asa putin spatiu pe birou, fata de magaoaia aia de calculator (pe care l-am plasat pe biroul colegei). Si de mult ce imi place am uitat instant de problema pe care o aveam inainte referitor la touch pad. M-am obisnuit din prima cu el si...ce sa mai...incantata pana la cer.
Imi doresc sa il stapanesc sanatoasa, sa nu se strice repede (DELOC) si sa nu mai apara nici un pixel mort ca il duc frumusel la Emag din nou (s-au plictisit aia de mine), dar cu Emag-ul este alta treaba.

Parca mai erau cateva obiective pe 2009 realizate numai pe jumate, dar nu mai conteaza acum. Asta e cel mai important.

4 comentarii:

Anonim spunea...

deja ai un pixel mort :))))....norocoas-o. sa stii ca am "scanat" si eu laptopul meu in cautare de pixeli dar nu am fost la fel de norocoasa...:P. Sa-l stapanesti sanatoasa si sper sa realizezi si celalte lucruri pe care ti le-ai propus. cred k primul ar fi sa, ramai la buget???? poop

PersefonaOk spunea...

mda... razi de pixelul meu...las' las'.
...si da, acum cel mai important e sa raman la buget, da doamne bine

Anonim spunea...

Buna.Nu te lasa si apara integritatea pixelului mort sau fa ca mine akum vre-o 2,3 ani knd si eu am descoperit cu stupoare un pixel mort pe lcd-ul luat cu atatea sacrificii(pe ratele parintilor),i-am dat un nume:)).Asta era singurul lucru la care ma dus capul.:p
Scc.in noul semestru.
P.S.-Sper ca nu te deranjeaza ca am com.pe blogul tau.

PersefonaOk spunea...

@anonim: nu ma deranjeaza ca ai comentat postul, dar poate ar fi mai bine sa stiu si cui ii raspund.
Apropo ce nume i-ai dat pixelului?