joi, 1 ianuarie 2009

ce-mi propun pentru 2009

Pe lista urmatoare se gaseste in mare parte ce-mi propun eu pentru 2009. Am alcatuit lista surprinzator de repede ceea ce mi-a dat de gandit. Sunt multe chestii pe care trebuie sa le duc la capat si altele care au venit instantaneu.

-sa fiu mai responsabila
-sa imi organizez timpul mai bine
-sa merg la sala (asta a fost in fiecare an)
-sa imi iau licenta cu bine (da Doamneeeeee)
-sa fiu mai economa (na...e criza la nivel mondial)
-sa nu mai pierd noptile pe net aiurea (O DA, asta chiar trebuie)
-sa ma ocup mai mult de blog
-sa imi fac chef de invatat (siguuuuuuuuuuur)
-sa am mai multa grija de mama (trebuie musai)
-sa imi schimb stilul vestimentar (tre sa pot mai mult tocuri si fuste ca sa nu imi mai sara matusa si mama in cap)
-sa fiu mai calma si rezonabila
-sa imi iau laptop (daca nu, macar ceva RAM-i si alt monitor)
-sa incep sa fiu independenta (sa ma angajez dupa licenta...poate trece criza pana atunci)
-sa imi iau camera foto (ca pana mi-o trimite jorj pe aia promisa...)
-sa fiu un bun organizator la banchet
-sa fiu mai adunata si mai ordonata (nu prea cred, pentru ca dezordinea din dulap, noptiera face parte din mine, ideea e ca imi gascesc ce caut in dezordinea mea)
-sa nu mai pierd lucruri (stick-uri, brichete, pixuri, lucruri marunte care imi fac crize)
-sa citesc mai mult (de cand cu FEAA...slaaaab)
- sa nu mai cheltui ataaaaaaaaaat de mult pe Oriflame (sportul asta ma aduce la sapa de lemn)
-SA REDUC NUMARUL DE TIGARI (ca de lasat nu prea cred ca reusesc intr-un an universitar ca asta)
-sa ma indragostesc (waw...asta chiar e de ras)
-sa-mi reglez metabolismul, sa mananc sanatos si sa dorm la fel

Obiectivele sunt in ordine aleatoare, sunt unele mai importante decat celelalte, dar nu in ordinea de mai sus.
Ce pot sa imi doresc mai mult decat sa imi duc la capat obiectivele propuse si sa fiu sanatoasa si cu nervii nu prea distrusi dupa licenta. Totusi lista ramane deschisa pana pe 5 ianuarie.

Niciun comentariu: