luni, 26 ianuarie 2009

same thing over and over again

Desi sunt in plina sesiune, cu neuroni mai mult morti decat in sinapse...astazi mi-am propus sa nu mai fac nimin altceva decat sa stau (eventual sa ma plimb pana la et 3 la Ionela si inapoi).

Referitor la sesiune...am ajuns la moment dureros as putea spune...nu mai pot invata atat de eficient ca pana acum (nu ca ar fi fost prea eficient pana acum, dar...). Ma cam deranjeaza lucrul asta, deoarece ma gandesc ca ma mai asteapta 2 ani de master, care din cate am inteles eu, la FEAA nu este foarte diferit de facultate. Nu mai am rabdare sa invat, nu mai am antrenamentul din anul 1 si 2 cand noaptea era cea mai buna prietena a mea si invatam cel mai bine.Cu 2 ani in urma, pe vremea asta bagam mate in creier...schimbare de baze, serii pivoturi, probleme de transport. Acum...nu mai pot...
Frustrant... si ce este si mai frustrant este ca inveti si inveti cele mai complexe chestii din cursuri si manuale ca la examen sa iti dea banalitati, chestii super simple dar pe care nu le-ai bagat in seama prea mult.

Inca ceva curios se intampla cu mine, parca am obosit sa ma mai iau de FEAA, de sistemul ei, de unii colegi si de unii profi. De multe ori ma intreb ce fel de suflet au unii studenti si unii profi, dar cum am zis nu mai vreau sa vorbesc despre FEAA.

Astept sa imi vad rezultatele la examene, astept sa imi revin ca am un feeling(ca in orice seiune de altfel/altfel) ca nu va fi asa cum m-am asteptat eu.
Tot ce imi pot dori este rabdare, muuuult calm, stapanire de sine si dupa: linisteeeeee.

Niciun comentariu: