luni, 23 martie 2009

despre mine scriu

scriu despre mine pentru ca mi-ai spus ca sunt egoista
scriu despre mine pentru ca mi-ai spus ca sunt insensibila
scriu despre mine pentru ca mi-am spus ca trebuie sa te contrazic
scriu despte mine pentru ca mi-am spus ca merit
scriu despre mine pentru ca vreau sa ma cunosti asa cum sunt
scriu despre mine pentru ca vreau sa iti arat o alta fatza pe care sigur nu credeai ca o am

imi place noaptea...
...imi place pentru ca vreau sa aud linistea din jur
...imi place pentru ca ma pot pierde
...imi place pentru ca pot visa cu ochii deschisi fara sa te uiti ciudat la mine
...imi place pentru ca ma aud
...imi place pentru ca simt mai acut
...imi place pentru ca pot uita de lume
...imi place pentru ca sunt stapana universului meu
...imi place pentru ca pot crea alte lumi
...imi place pentru ca imi plac stelele
...imi place pentru ca imi plac toate cele de mai sus

Niciun comentariu: