duminică, 22 martie 2009

ganduri catre tine

Stii ceva...
-mie imi place sa ma joc, asa ca ai face bine sa participi
-imi plac provocarile, asa ca ai face bine sa raspunzi
-imi place sa ma cert, stiu ca a te certa este o arta, asa ca ai face bine sa te specializezi, sa ne certam impreuna
-imi plac contrariile, asa ca ai face bine sa nu te feresti de acestea
-imi place sa cred ca nu sunt banala, asa ca ai face bine sa imi alimentezi gradul de nebunie
-imi place sa vorbesc mult, asa ca ai face bine sa ma opresti cand te-ai saturat in loc sa te gandesti in cu totul alta parte
-imi place sa argumentez ceea ce zic, asa ca ai face bine, daca vrei sa ma contrazici, sa vii cu argumentele potrivite
-imi plac oamenii care au puncte de vedere clare, asa ca ai face bine sa fii unul din ei si sa nu imi zici: "cum crezi tu..."

Pune-le in practica pentru ca mai urmeaza

2 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Ok, asa am sa fac:)))

Sunt pregatit...

Pax spunea...

Lasa ca iti trece tie :D