miercuri, 9 aprilie 2008

amintiri...prezent

desi nu sunt in masura sa spun prea multe despre asta (pentru ca nu am prins vremurile pre-decembriste ca sa zic asa) as vrea sa imi dau si eu cu parerea la ce si cum a fost si la ce si cum este acu.

am primit un mass acu cateva saptamani cu un link youtube ce ma trimitea la un videoclipul unei melodii care imi place foarte mult si anume: Diferente-Dragos Leasa.
ce e drept e drept...e foarte mult adevar in ceea ce zice.
cum am spus nu am prins chiar acele vremuri pe care le evoca Dragos Leasa insa, pana sa ajung la scoala, influientele inca se mai simteau.
eu cel putin imi amintesc de inghetata Polar si tare as mai manca una acu, si imi placeau la nebunie bomboanele TOPI-TOP, guma Turbo, care, chiar daca avea surprize cu masini, faceam colectie si schimb de dubluri.
cat despre jocuri....si acu as juca o frunza, sa intru in galusca fermecata sa nu ma scoata afara din joc...si daca ma gandesc mai bine poate in vacanta de Paste poate strang 10 persoane si sa jucam o frunza...ar fi frumos...

acu...acu imi aduc aminte cu drag...insa cum suntem in secolul informatiei m-am adaptat...sau ma rog incerc sa ma adaptez si...internetul si mess-ul imi sunt indispensabile...ca sa nu mai vorbesc de telefonul mobil, toate acestea ma conecteaza cu lumea si cred ca majoritatea sunt de acord cu mine

despre cum este acu nu are rost sa spun prea multe pentru ca se vede, de cum a fost poate ar trebui sa ne aducem aminte mai des...

Niciun comentariu: