sâmbătă, 12 aprilie 2008

compromis sau inainte pana in panzele albe...???

Inca o noapte in care nu am somn...de fapt am numai ca...parca nu vreau/nu am chef sa dorm. Am atatea de facut (vreo 2 proiecte, o lucrare la moneda si inca una la management...) dar nu am chef...(si zic:"las ca fac maine" ha ha ha oare care maine??) Nici eu nu inteleg fenomenul asta: sa iti fie somn dar sa nu vrei sa dormi...si asta in conditiile in care nu ai chef de nimic.

anyway...cred ca ma indrept incet fara sa simt catre un fund de butoi plin varf cu melancolie(cu mine in el da pe langa).

stateam azi, de fapt ieri cu cartea de management in fata(ca na...se zice ca nu esti student daca nu ai restante, numai ca... e tare bine cand nu ai) si ma gandeam in cu totul alta parte...cand...mi se sugereaza indirect si fara intentie un subiect de articol. Toare bune si frumose ma apuc sa scriu...numai ca nu prea ma loveste inspiratia. Ma gandeam sa scriu ceva despre "compromisuri si/sau inainte pana in panzele albe" si asta deoarece am avut de ales sa fac un compromis sau sa o tin pe a mea.

In orice caz am ales sa fac un compromis pentru ca...e mai bine asa si pentru ca, se pare ca nu am fost diplomata.
Acum intrebarea e in GENERAL aceeasi: De ce e mai bine asa? mai ales cand consideri ca nu ai facut nimic gresit???Ci doar celalalt intelege gresit...
Si acu pentru ca am dispozitia de a trancani despre societate (si de faptul ca vreau sau nu, fac parte din ea) si despre cei care o formeaza (cred ca acu am facut un pleonasm...)...am ajuns la concluzia ca mereu tre sa fac compromisuri si la aproape orice...Si tare ma enerveaza chestia asta...
Consider ca sunt open-minded, doar ca ma enervez teribil cand intalnesc persoane care nu inteleg ce e aia sa fii open-minded si confunda urat tare cu nonconformismul...what the f**k (e fuck, m-am gandit ca daca tot mi-am zis sa nu mai fac compromisuri in legatura cu blog-ul pot sa folosesc the f-word)...Dap...inca mai sunt care nu fac diferenta...si cand mai intalnesc cate unul din asta...pe moment nu stiu ce sa fac, sa rad, sa-l plang...dar pana la urma ajung sa ma enervez tot eu...de ce oare???Si cand trebuie sa si lucrez cu un asemenea...ce o fi el...oare ce sa aleg dintre compromis si panze albe??? Evident, ca sa ma scutesc de inca o durere de cap aleg un compromis, doar ca il fac in asa fel incat sa imi scot cumva timpul pierdut cu argumente. Pana la urma parca tot un fel de panze albe e...sau nu???

Cine se decide sa mearga totusi pana acolo...da de niste mori de vant (cam multe) se lupta si cu alea ca na...omul are dreptate si cand oboseste...face un compromis.

Concluzii:
1. coerenta mea la ora asta lasa de dorit...
2. compromis
3. nu mai fac compromisuri in ceea ce tine de blog (care se cam bate cap in cap cu 2.)
4. care de fapt nu e o concluzie e ...ceva... inca mai caut o explicatie la fenomenul de la inceput
5. articolul asta e varza

Niciun comentariu: