sâmbătă, 11 octombrie 2008

Camin...remember the times

Iata-ma in anul 3 de facultate, cei 2 care au trecut au fost buni si frumosi, aiurea si urati totodata. Acum ca privesc in urma totul este estompat, ce a fost rau acum pare un pic amar, ce a fost bine e acum dulce-acrisor (si asta pentru ca este aroma/esentza/gustul preferat). Insa cel mai frumos an a fost bineinteles anul in care descopeream viata de student, anul in care am fost boboaca.
Venisem in Iasi cu catzel si purcel, sa ma cazez in camin. Am preferat caminul dintr-un motiv destul de naiv, dar un motiv determinant...nu aveam PC pe atunci si mi-am zis ca din 5 fete cate vom fi in camera, una sigur va avea PC. Zis si facut. In ziua de cazari...o zi groaznica (anul asta m-am desteptat) ma duc la facultate dimineata, imi iau si eu dispozitia de cazare dupa vreo 6 ore si dupa inca vreo 5 ajung si eu in camera.
Ideea de baza este ca nu stiam pe absolut nimeni, si am avut un noroc teribil ca am dat peste niste colege super din foarte multe puncte de vedere, iar cu unele dintre ele am ramas prietene pe viata. Colege cu care am impartit si ultima bucatica de mancare, cu care faceam scandal prin camin, cu care pierdeam noptile tot prin camin si prin Wanted (unde ne simteam ca la noi acasa).

Anul I a fost grozav din toate punctele de vedere, an pe care nu il regret si care va fi ce mai frumoasa amintire.

Niciun comentariu: