luni, 15 decembrie 2008

Christmas Freak

Da, asta sunt eu, deoarece nu mai simt spiritul Craciunului de vreo 5-6 ani. Nu imi place nici mie treaba asta, dar...
Colindele ma deprima, luminitele de prin oras ma enerveaza, iar toate ghirlandele mi se par hidoase.
Nu mai reusesc sa ma bucur de toate cele de care ma bucuram odata. Din nou treaba asta ma scoate din sarite pentru ca m-am autoanalizat de multe ori si rezultatele la care am ajuns nu m-am multumit nici un pic, nici macar in sensul ca am aflat care e treaba cu mine. WTF??? Sad...

Acum din nou minunatele sarbatori de iarna sosesc pe fulgii de zapada invizibili, toata loomea intra in febra asta...Este perioada in care toti trebuie sa fim mai buni, mai generosi, mai...mai lasati-ma-n pace...
Si ce??? Cati din cei care zic chestiile astea chiar le respecta??? Nici 10%. Asa ca nu mai bateti campii ca degeaba o faceti.

Dar totusi ... abia astept vacanta, Ajunul, sa ma trezeasca mama cu noaptea in cap sa merg sa cumpar paine ca se vinde rapid, sa cumpar una alta, si cand ajung acasa sa ma mai trimita o data ca a uitat nu stiu ce.
Si mai astept Craciunul sa nu impodeobesc bradul pentru ca nu ii mai vad rostul, pentru ca nu mai cred in Mos Craciun de foarte mult timp si nu ma mai asteapta nimic sub brad.
Astept vacanta sa ma cert cu mama de la televizor, sa ma trimita la plimbare numai ca sa nu mai stau calare pe telecomanda.
Astept sarbatorile de iarna sa imi vina colindatorii la usa si sa ascult aceeasi colinda de 100 de ori, dupa care ma enervez si nu mai deschid (dar imi insushesc banii, ca na...nu mai merg de mult timp la colindat si am auzit ca se vor scumpi tigarile).
Mda...abia astept...Yeah

Niciun comentariu: