luni, 15 decembrie 2008

Perle Achizitii (Part I)

Astazi am asistat la 2 serii de prezentari pentru proiectele de la Achizitii. Despre cum au decurs proiectele propriu-zis nu am spus nimic pentru ca a fost nevoie sa ma dreg cu multe ore de somn, iar dupa, nu mai avea nici un farmec.

Dupa cum ziceam, astazi au prezentat proiectele colegii mei din primele 2 serii de prezentare. Printre altele, am avut grija sa notez cateva perle:

-Daca stai cu un picior in apa calda si cu celalalt in apa rece te simti bine, asta conform unor statistici;
-Pana in 50% = este, peste 50% = sunt;
-Coshi boltzarii cu masina de cusut si surfilat;
-Am o fabrica de gheatza, va rog trimiteti 2 masini de cusut si 1 cuptor;
-3 zile ilegale de concediu;
-Cercetare la botul calului;
-Orice dama bine trebuie sa aiba in geanta o shurubelnitza.

In a doua saptamana dupa vacantza, imi vine randul la prezentare, abia astept sa vad ce o sa iasa, sigur vor iesi perle si de la mine, dar sper Doamne sa nu.

Acum am fujit la cercetari ca am maine test la curs, cu nimeni altul decat Jijie...Da Doamne bine.

Niciun comentariu: