miercuri, 17 decembrie 2008

ce gandesc cand sunt emo...

De clarificat de la inceput: nu sunt emo decat cand vreau!

De multa vreme ma intreb o chestie, ce e frate cu unii oameni???
De ce atunci cand crezi ca in sfarsit ai gasit un prieten, la scurt timp are grija sa iti dea cu firma in cap? Si, desi te faci ca nu simti cucuiul, el continua??? Oare nu isi da seama??? Nu vrea sa isi dea seama??? Daca ii spui nu se supara??? Nu zice ca am inteles eu gresit???
Phaiiii, da m-am saturat de fazele astea.
Daca zic in fata nu e bine ca... na... nu sunt diplomata, daca nu zic nimic, sunt gasca..., daca ma detasez..."da' ce e cu tine? ce ai patit???"
Care e faza? Ar trebui sa imi bag picioarele in apa rece si sa ma doara undeva departe in spate???
Sau poate ar trebui sa tac si sa imi vad de treaba???
Oare oamenii astia descrisi mai sus intr-un fel sau altul nu se simt??? Macar asa o sclipire nu le trece prin creier???

Dar...WTF??? Se mere inainte la fel ca pana acu. O sa ma detasez...

Niciun comentariu: