duminică, 4 mai 2008

...nu am avut timp

Dupa o lunga pauza in care nu am scris nimic pe blog,( pauza in care nu am facut mare lucru decat sa vegetez si ma ma gandesc la o gramada de tampenii care m-au enervat degeaba) m-am gandit si eu acu sa mai scriu ceva pe blog, si asta pentru ca am de invatat la econometrie(cine nu are restante nu este student :))) si, desi ma strange in spate, caut mereu chestii pe care trebuie sa le fac neaparat (chestii care in alte situatii nu contau deloc).

Si ma gandeam la treaba asta...de ce cand ai de facut un lucru foarte important, mereu cauti altceva numai sa nu faci ce trebuie??? Semestrul trecut la comunicare am aflat ca asta e in general un motiv de scuza a elevului/studentului. Cand ai de invatat/rezolvat o problema te foiesti, te fofilezi, iti aranjezi masa, pixurile, foile si toate celelalte si cand esti gata de studiu realizezi ca nu mai ai timp. Scuza este: "nu am avut timp" Foarte interesant. Si sunt sigura ca la fel ca mine sunt multi.

Niciun comentariu: