marți, 13 mai 2008

deficit de somn extraordinar de mare

Se pare ca toata lumea se plange in perioada asta de nesomn...pai da saptamanile 12 si 13 din semestru sunt cele mai crunte, mai aiurea si decat sesiunea, pentru ca ai de predat cate un proiect in fiecare zi, eventual chiar 2 si la aceeasi materie + cate 2-3 lucrari/saptamana si nu in ultimul rand trebuie sa participi la seminarii, asa ca sa fie tacamul complet.

totusi, toate astea trebuie predate si pentru lucrari este matrerie de invatat, iar ziua are numai 24 de ore. De mentionat faptul ca nu se lasa totul pe ultima suta de metrii (asta ca sa evit comentarii de genul: "da un semestu intreg ce ai facut"...dar daca totusi nu le pot evita o sa dau si un raspuns: alte proiecte si alte lucrari).
cand sa le faci pe toate?? ehhh stundentii gasesc ei metode: nopti albe, cafea, tigari, pepsi etc...nu stiu cum rezista cei care nu fumeaza si nici nu beau cafea (dar se pare ca rezista...bravo lor). Eu cu asta ma intretin in sesiune si in perioade ca astea, desi am incercat si fara stimulente...neee nu a mers.

Ideea de baza era nesomnul (si eu cum am obiceiul, vorbesc mult pe langa)...da...nesomnul. Citisem undeva pe un site ca cica dupa 72 ore de nesomn se instaleaza stari cronice de halucinatii, si alte chestii, iremediabile.
Acu am 24 ore si vreo 30 min. si inca ma tin bine. Ma gandeam sa verific daca e pe bune, insa ma tem de halucinatiile alea...ca ...daca-s cu FEAA?? Ce fac atunci??? O sa ma bantuie FEAA pentru tot restul vietii??? Cred ca fac mai bine sa ma duc sa dorm...dar nu prea am cum ca maine ma asteapta o lucrare foarte a la Munteanu si....am invatat eu (ca ne-a tras tzeapa saptamana trecuta), dar tot ma tem...

Mda...ma confrunt cu o problema decizionala: sa dorm sau sa nu dorm???

P.S. Ma suna mama si ma intreaba ce fac...de vreo 2 saptamani ii zic ca proiecte. Azi spre surprinderea mea (ca nu mi-o imaginam vreodata sa zica asa ceva) imi zice: " Da mai da-le dracului de proiecte ca m-am saturat eu" :O :O :O. Oare s-a intapmplat ceva cu ea sau am ajuns eu atat de varza de-s demna de mila, ea nu mi-ar zice never ever sa las deoparte orice tine de scoala...????... Ceva nu e in regula, dar aflu eu.

P.S. 2 ...am 24 ore si 35 min.

3 comentarii:

Anonim spunea...

In legatura cu problema decizionala...ia si dormi...macar doua sau trei ore pe noapte, ca asa nu o sa rezisti mult...te distrugi...mai ales ca pui si cafea, tigari si Pepsi...

PersefonaOk spunea...

ioana, proiectul la merchandising asa a iesit la timp, ca de nu...ma bucur ca u poti rezista atat fara stimulente, dar eu...

Chris spunea...

chestia cu 72 de ore de nesomn n-o prea cred....cert e ca si eu anul trecut am avut o serie din asta.... 3 zile cu maxim 8 ore de somn in total.. dupa care a urmat o zi jumate de somn neintrerupt :-" ... anyway..nu faceti ca mine... incearca pe cat posibil sa nu faci excese, chestiile astea se resimt in timp, cum ar fi anul 3 in sesiunea de vara de exemplu :)))
spor la proiecte si bafta in sesiune...ca stiu ca se apropie si la voi ;) (don't worry... examenele nu sunt ff grele in anul 2 ;) )