vineri, 23 mai 2008

L.A. si dansul din burta (nu din buric!!!)

Am zis ca inainte sa ma apuc de grilele la engleza, sa merg sa fumez o tigara, asa ca sa am spor. Zis si facut. De afara se aud ritmuri de manele, manele din alea de la inceputuri. Am recunoscut interpretii: L.A. si am recunoscut si melodia: "ochii tai" Nu ar fi asta chiar asa de aiurea ci faptul ca intr-un balcon din blocul de vis-a-vis se zareste un tanar la bustul gol care dadea foarte interesant din burta (nu buric)...care nu era deloc mica!!! Interesant este ca nu din apartamentul lui venea melodia mentionata ci de undeva de la mine din bloc...

Se pare ca vecinii mei de cartier se inteleg si fara sa-si vorbeasca...numai eu nu particip, ca ma enervez prea tare cand sambata la ora 8 dim ma trezesc cu manele de la vecina de perete si cand as vrea si eu sa invat (ca imi vine cheful), domnisoara joaca Conquiztador!
Cat despre asta imi iau eu revansa... si cand ma trezesc pe la...cat ma trezesc dau si eu la maximum pe Fusion Radio Chicago :D

acuma chiar ma apuc sa fac grile....dar mai intai ma deplasez in balocn pentru tigara de spor...cine stie poate mai zaresc ceva...
De mentionat ca nu sunt carcotasa si nici nu urmaresc evenimente de cartier....numai le observ, fara sa vreau!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Daca mai zaresti ceva...sa ne anunti si pe noi...sa ne amuzam impreuna ...;)