duminică, 11 mai 2008

eu...21...ziua mea...FEAA...dorinta zdruncinata

Desi e cam recent ultimul articol despre FEAA, acu vreau sa mai vorbesc si despre faptul ca FEAA a avut o mare participare la ruinarea zilei mele de nastere. Da FEAA, nu eu cum multi tind sa spuna.

Pentru ca ziua mea e pe 9, o zi din saptamana 12 (cea mai crunta saptamana, mai aiurea si decat sesiunea, parerea mea), FEAA cu lucrarile si proiectele ei din aceasta minunata saptamana m-a impiedicat sa ma bucur ca imbartanesc.

Chiar pe data de 9 am avut de prezentat un proiect:(( nu chiar greu dar care mi-a mancat toata noaptea dinainte.
La ora 00.00 discutam cu colegul pe mess despre spoturi publicitare...ideea era sa cream un spot pentru gel antibacterian pentru maini, numai ca eu ma gandeam la techila si la muzica buna si la mine having fun...(shame on me) si ma bucura gandul ala, dar apoi venea altul care prezenta cum o sa dorm eu dupa prezentare, toata ziua mea:))

Si ce e mai frumos e ca nu primul gand a devenit realitate, desi la 00.00 mi-am pus o dorintaca toata loomea. Am vrut sa pun mai multe dar nu asa e traditia. Dintre trecere la buget, multi bani, sanatate mintala, indeplinirea gandului buclucash si altele am ales gandul buclucash...:)) numai ca...realitate a devenit celalalt gand si mai buclucash...

De ziua mea am dormit ffff profund incat nu am auzit nici un apel din cele 11 cate aveam plus 3 alarme:D

Cadoul care m-a incantat cel mai mult a fost o tastatura silentioasa, ca sa nu mai trezesc loomea cand fac nopti albe:))

De ce dau vina pe FEAA?? Da mi-a distrus dorinta de la miezul noptii... da da

Niciun comentariu: