duminică, 25 mai 2008

examene...grile...colegi nashpa

Am observat fenomenul urmator inca din prima sesiune anul 1. Loomea are grile pentru examene si nu da!!!!!
Am incercat sa inteleg fenomenul...dar nu prea mi-a iesit!!! Care e faza sa ai grile si sa nu dai si tu la altii cu mare nevoie??? Te temi cumva ca daca altul rezolva grilele ia nota mai mare ca tine??? Iti ia locul la buget??? Sau iti ia bursa??? Daca tii asa de mult la chestiile astea inseamna ca nishte grile amarate nu te fac!!!! Plus de curba lu' Gauss nu scapa nimeni!!!

De proba am dat aseara un mass sa vad care da grilele la Marketing. Online erau si cei pe care ii stiam ca au grile!!! Numai o singura colega mi-a zis ca imi da!!!!! restul???

Urasc treaba asta...eu cand am grile, subiecte sau aflu ceva zic la toata loomea care ar putea fi interesata!!! Dar se pare ca ar trebui sa fac la fel, desi nu prea imi cade bine sa fac asta!!!

Anyway....colegii nashpa is colegi nashpa, iar ceilalti sunt opusul!!! Cea mai buna clasificare posibila

P.S. Bafta in sesiune pentru toata loomea chiar si pentru colegii aia nashpa, ca poate....unii nici nu isi dau seama ca is nashpa...asa e firea lor...nashpa

P.S. 2 Am grile la marketing si nu dau decat cui vreau eu!!!si o sa fac si "publica" treaba! Asta pt aia care aveau la alte materii si nu au dat si acu stiu ca nu au la mkt!!!

Un comentariu:

flyinghigh spunea...

Salut.cunosc sentimentul asta...mi s-a intamplat si mie si cel mai nasol e ca una dintre acele persoane care a negat faptul ca ar detine niste grile e o "prietena"...hmmmm...halal prietena..:))u ai cumva grile pt anul 1?mi-ar fi de mare ajutor!! am intrebat in stanga si in dreapta dar nimic...