vineri, 23 mai 2008

stresssesiunea final countdown

Dap....uite ca a venit si cea de-a 4 a stressesiune din viata mea...Nu ca ar fi un eveniment de prea mare importanta (sau poate ca ar trebui sa fie...), dar e aici si maine e primul examen. Chiar daca foarte multi spun ca examenul la engleza nu e chiar examen...eu sunt de parere ca ar fi si asta pentru ca oricate grile ai face si oricate aplicatii ai face nu scapi de Curba lui Gauss. Da...la engleza se iau note mici, cel putin in anul 2. Ma rog...

De ce mi-e frica mie cel mai tare e examenul de la tehnici si de restantele pe care le am in special econometrie...

Desi am incercat de nenumarate ori sa gandesc pozitiv si sa nu vorbesc la viitor ca o sa fie bine, ci sa gandsc "este bine", "nu sunt probleme", "iau nota mare",nu imi iese... si ma aud gandind "sper ca o sa fie bine si ca o sa iau macar un...(nu 5 ca e nota "golanului" si nici 6 ca am eu o problema cu nota asta inca din gimnaziu)

anyway...am plecat acu sa fac grile la engleza..

Niciun comentariu: