marți, 6 mai 2008

FEAA...whatever

Desi am spus ca nu o sa ma leg de facultate....acu nu ma mai pot abtine sa nu ma iau, ca si ea se ia de mine la modul cel mai dureros...si ca sa evit comentarii de genul:"daca nu iti place de ce nu mergi in alta parte" sau"nu te tine nimeni legata" sau altele asemenea...o sa explic si de ce.

ei bine...
...organizarea este teribil de proasta, adica lucrari si deadline-uri atat de aproape unele de altele incat nici daca ar fi ziua de 30 ore nu reusesc sa le indeplinesc si asta in conditiile in care nu las totul pe ultima suta.
...2 proiecte destul de mari si de cronofage predate in aceeasi zi si la aceeasi materie
...saptamanile 12 si 13 sunt cele mai daunatoare somnului, nervilor si tuturor celor pe care le avem
...curba/clopotul lui gauss...care ma aduce la disperare si pe care nu am reusit sa il inteleg, pe care nu il accept, dar il inghit fortat
...principiul/conceptia de a aduce la cunostinta studentilor notele obtinute in timpul semestrului abia la sfarsitul acestuia...bineinteles mai sunt si profi care din nu stiu ce motive totusi ni le spun(pentru ei tot respectul) si cu ocazia asta poate ma lamureste si pe mine cineva de ce se practica asta
...cand am nelamuriri ma duc la secretariat de acolo ma trimite la secretariatul de catedra...de acolo ma trimite la prof...proful ma trimite inapoi la secretariat (unul din ele, ca tot aia e)...si eu ma plimb de et 1 la et 2 la et 3 si de acolo et 2, et 1...
...portalul :))...conceput pt a usura comunicarea cu studentii...da, dar daca postezi o intrebare/problema...oare in cat timp primesti raspuns.....ce e drept e drept sunt si materii la care profii raspund chiar si la 2 noaptea...tot respectul din nou
...aaaaa era sa uit...secretarele...no comment...decat ca unele si depinde si de toane...au castigat drepturi de a exmatricula studenti :)) (faza reala, sursa de incredere)
... atat a reusit mintea mea la ora asta si dupa o lucrare trasnet, poate imi mai amintesc pe parcurs.

si ca sa fiu realista, cu acest articol o sa imi aprind paie in cap...dar...sunt prea obosita si dupa sesiunea din iarna (cand am ajuns in starea de a plange si a rade in acelasi timp) nu ma mai surprinde nimic.

dar...ce nu te omoara, te intareste... hmm...ma mai gandesc la treaba asta...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ai dreptate...bine ca mai este cineva care ia atitudine in fata acestor...oameni

jurnalulabsolventilor spunea...

Yesss!Clar Frustrari + nelamuriri si nemultumiri!Cam asta e viata in genere dar ceea ce ne diferentiaza unii de altii este modul de abordare a problemei.Adica comportament constructiv =trecem peste examen sesiune, proiecte, termene limita sau ne resemnam.Ca sa citez pe cineva: "The great pleasure in life is doing what people say you cannot do."

- Walter Bagehot

Chris spunea...

fff adevarat ce ai scris...mai ales ultima parte...ceea ce nu te omoara te face mai puternic... am trait-o si eu ..si acuma cand imi aduc aminte ce a fost anul trecut incep sa rad.... totul pare usor acuma cand ai trecut prin asa ceva...bafta in continuare