marți, 27 mai 2008

stressesiune si tot ce tine de...(Part I)

Articolul asta o sa aiba cam multe parti (mai multe decat ar trebui pentru ca....eu bineinteles mai bat si campii, si daca ii bat....foarte bine, ii bat pe blogul meu)!!!!

Daca in unul dintre articolele anterioare ziceam de examenul la marketing, despre grile si altele, acu a venit randul examenului de Moneda si Credit. Da....minunatul examen care va avea loc azi la ora 11.00 pentru specializarea mea (de la 8.00 pentru altele...si cu ocazia asta rad de Seby), si care m-a bagat in boala, pe mine si pe multi dintre colegii mei. Nu stiu cum s-a manifestat la ceilalti, dar la mine....grav...Manifestari:

-desi am dormit 8 ore/noapte, asta nu s-a datorat faptului ca mi-am facut un program de somn sanatos, ci pentru ca inca din ultimele 2-3 saptamani din semestru am ajuns in situatia sa nu mai aud alarmele de la telefon (3 la numar). Mama care stie de treaba asta ma suna in fiecare seara sa ma intrebe la cat sa ma trezeasca a doua zi. Si ma suna, numa ca eu aud cam pe la al doilea apel, cateodata chiar al treilea.
-suflet amar...da...timp de 3 zile mi-am facut sufletul amar...de la ness si sistemul bancar, monetar (nu prea e faina rima...da...)
-stressez loomea pe mess, in special pe Seby, pe care il intreb din jumate in jumate de ora: "cum mere moneda", iar cel mai remarcabil raspuns a fost: "parca as invata mecanica cuantica"
Seby e primul pe "lista de stressare", apoi urmeaza cei care au la status webcam, pe care ii trimit la invatat si ii iau la rost ca stau la taclale pe mess (in cazul meu nu se pune, ca eu ma destressez), apoi cand vad ca nimeni nu imi raspunde, sau ma rog am epuizat discutia...trimit massuri: "nu ma invatati moneda ca va face rau", poate imi zice si mie cineva ceva de dulce de moneda, numai ca....nu prea am parte de raspunsurile asteptate (adica mai deloc)...si atunci...ma resemnez, ma duc sa fumez o tigara (da iau si grilele cu mine, mai fac vreo 5 in timp ce fumez) si dupa iar ma apuc de grile propriu-zis (vreo 500)
-un alt mod de manifestare consta in pachetul de tigari la zi, pe care il fumez fara rezerve nici de sanatate (care e oricum...) si nici de bani (ca am zis acasa clar ca tigarile sunt principalul element vital in sesiune).
-dureri de cap infernale, se mai atenueaza numai ca....atunci cand vad cate ceva ce tine de moneda se agraveaza din nou. De mentionat faptul ca foile cu grile si capitolele la Moneda stau imprastiate peste tot prin casa, deci slabe sanse sa ma lase durerile de cap.

Cred ca mai sunt moduri de manifestare a stressului, numai ca nu le mai vad eu acu.

Ma gandeam la o faza pe care am discutat-o tot cu Seby: cu programul asta asa de aglomerat din ultima luna, nu am avut timp sa mai iesim si noi intr-un club. Am inceput sa uit cum e sa ma distrez, cunoscutii ma dau disparuta, si daca nu as fi nici pe mess, si-ar pune intrebari (stiu ei care).
Nah....asta este...Mi-am propus ca dupa sesiune sa dau foc la grile, cel putin la alea de Moneda, o sa dau mass sa vad care se baga, poate iese de un foc de tabara :D

Acuma am plecat...pana la 11.00 am de gand sa mai fac grilele (alea 500) inca o data....numai am de gand...nu sh cate o sa fac. Da' pana ma apuc mai stressez loomea un pic pe mess :D

P.S.1. Inainte cand eram stressata faceam karaoke si imi mai trecea...acuma...nu mai are efect!!!
P.S.2. Ultimul paragraf parca e un mass stupid pe care il primim multi: " paaaaa loomeeee, am plecaaat la nani..." Mda....ehhhh si ce daca pare!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Offffffff...ce face sesiunea asta din noi (pasari de noapte, in cel mai bun caz), mai ales Moneda...abia astept sa treaca, sa dorm si eu cat trebuie, daca imi mai amintesc cum se face. Dar nu cred ca o sa scap...ma asteapta practica si modulul pedagogic (suprapuse)+ marire si restante (sper sa nu fie cazul)...